Kategorier
Uncategorized

Få elektronisk adgangskontrol på kontoret

Det er på tide at optimere din sikkerhed på arbejdspladsen. Det er nemlig meget nemmere og tilgængeligt nu til dags at installere elektronisk adgangskontrol. For med elektronisk adgangskontrol kan du droppe nøglen og udlevere adgangskort til alle medarbejdere og gæster. Du kan derfor få tidspunkt og navn på alle, der kommer ind og ud af jeres virksomhed. Der er flere fordele ved elektronisk adgangskontrol. Du kan:

Lukke og åbne kort

Alle med adgang tildeles et personligt nøglekort. Det samme gælder gæster, som skal være der i en kort periode. Det smarte er, at du hele tiden kan tænde og slukke for nøglekort, så unødvendige kort bliver hurtigt ubrugelige.

Få overblik over hvem der får adgang

Hver gang nogen bruger kortet, får du både et navn og tidspunkt for åbningen af kontoret. Hvis der sker noget, så ved du, hvem der er ansvarlig for det.

Skabe fleksible arbejdstider

Kontorer med elektronisk adgangskontrol har i princippet aldrig lukket. Dine medarbejdere kan derfor være mere fleksible med deres arbejdstid, fordi de ikke er bundet af bestemte åbne- og lukketider.

Det kan derfor være en fordel for dig at investere i adgangskontrol – for jeres sikkerheds skyld og virksomhedens velbefindende.